UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

O motylach, czyli jak zaradzić nudzie!

Pogoda od rana nie nastrajała optymistycznie, co niestety udzieliło się moim dzieciom.

Rezygnacja z wcześniej obiecanego spaceru tylko pogłębiła ich smutek i tym samym miałam dwie naburmuszone istotki w domu.

Starszy narzekał na nudę a młodszy mu w tym wtórował.

Widząc wielkie zrezygnowanie w ich oczach, postanowiłam wkroczyć i coś z tym zrobić.

Szybko rozejrzałam się po przyborniku w zamyśle postukałam w brodę i niczym Phineasz z Bajki o „Phineaszu i Ferbie” zawołałam do mojego synka:

- wiem już, co będziemy dzisiaj robić! Wpuścimy motylki do naszego domu!


Do stworzenia motyli będą nam potrzebne:
  • Nożyczki
  • Klej
  • Ołówek
  • Dwa arkusze papieru, jeden biały, jeden kolorowy
  • Igła
  • Druciki, wykorzystałam druciki dodawane do woreczków śniadaniowych
Szablon motylka wycięłam z kolorowanki Boryska, następnie odrysowałam kilka kopii na białym i kolorowym arkuszu.
Po wycięciu kształtów w naszych kolorowych motylkach należy zrobić dwie dziurki, następnie przewlec drucik, zawiązać go i wyciągnąć tak by tworzył czułka, które później posłużą do umocowania motylka w wybranym miejscu.
Jeżeli wykonaliśmy to wszystko, bierzemy biały kształt lekko zaginamy i przyklejamy.
Kolejną z czynnością jest zastanowienie się, co motylami przyozdobić.
Nasze zamieszkały w pokoju chłopców, pozdrawiamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!